5 posters
AvtorSporočilo
jin savandis

jin savandis

Male group : tribute
hometown : district 3
face claim : keegan allen

/ and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / Empty
ObjavljaNaslov sporočila: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 12:23 am

welcome to my graphic garden! da ne bom predolga, saj vsi veste, kako to gre - izdelujem večinoma avatarje 150x200 (tudi druge mere, just tell!) in slike za opis/plot/karkoli 500x300 (tudi druge mere, just tell!). naročilo oddate tako, da odgovorite v to temo s svojo željo, obvezno je ime fcja in kaj potrebujete + mere, če pa fc nima tako blazno veliko slik bi prosila še za kakšno uporabno galerijo. spodaj so še primeri mojega dela, and that would be it. enjoy! :smitten:

/ and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / Julian24/ and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / Julija23/ and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / Leven6
Nazaj na vrh Go down
aliana villeneuve
tribute
tribute
aliana villeneuve

Female group : tribute.
hometown : district 2.
face claim : taylor marie hill.

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 12:25 am

can you please do 150x200 taylor marie hill ((vem da nima nekej blazno dobrih slik in to ampak ja)). zgornje tri ikonce so mi ful všeč / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / 906833347 
Nazaj na vrh Go down
ursh
god
god
ursh

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 12:39 am

150x200 logan lerman and alexandra daddario! thanks hun! / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / 63924542 
Nazaj na vrh Go down
karleight hewnus

karleight hewnus

Female group : tributes
hometown : district 4
face claim : zoey deutch

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 12:45 am

zoey deutch 150x200 and a giant picture 600x350, i will love you forever / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / 906833347
Nazaj na vrh Go down
jin savandis

jin savandis

Male group : tribute
hometown : district 3
face claim : keegan allen

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 2:39 am

oh-so-beautiful taylor marie hill for aliana! dejansko ima več dobrih slik kot sem pričakovala, and she's a real beauty :3

adorable logan lerman for ursh! glede na to da nima nekih novih slik sem ti nardila ene par novih, so pa v galeriji še stari (:

Nazaj na vrh Go down
aliana villeneuve
tribute
tribute
aliana villeneuve

Female group : tribute.
hometown : district 2.
face claim : taylor marie hill.

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 3:05 am

ohmy, thank you, i'm so loving it! it's amazing / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / 2342007461 
Nazaj na vrh Go down
ursh
god
god
ursh

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySre Avg 28, 2013 4:10 am

i love it, like always! saj veš da si moja vzornica v art. x3
Nazaj na vrh Go down
caelyn ravendell
tribute
tribute
caelyn ravendell

Female group : tribute
hometown : district 12
face claim : gemma arterton

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / EmptySob Avg 31, 2013 8:36 am

some gemma arterton would be beyond perfect :p.
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /   / and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid / Empty

Nazaj na vrh Go down

/ and if you're offering me diamonds and rust, i've already paid /
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
sweet nightmares :: and show me how to be whole again :: 
kissing death and losing my breath
-
Pojdi na: